ännu en dag har passerat

Träffade Sandra i stallet idag. Vi snackade mycket och tog hand om Calleman. Senare i regnet åkte långt ut i boschen för att hämta upp Rosanna och hennes häst som har bytt adress ! Numera Hamre.
Red calleman när jag kom tillbaka, tänkte vara i ridhuste med tanke på att det regnade ute men det sög så vi gick ut för att ta en galopptur på åsen. Såklart ramlar jag av (Y) Bra gjort. Men han var snäll och stannade kvar!
Tog hand om min pärla och nu sitter jag hemma hos min bästaste bästaste vän som är underbar och jag har saknat henne massor fast vi typ har träffats varje dag men bara korta stunder. Vi har inte haft någon Sändri och Carro kväll på evigheter me ikväll blev det av hihi. Lycklig jag är.

Puss på min bästa Carro och alla andra levande varelser<3


Kommentarer
Postat av: carro

söt du är älskling<3 ja kvällen blev väldigt mysig! har saknat dom stunderna när det bara är du& jag! dom får inte vara så här sällan.<3 puss jag älskar dig med bääästiis<3

2009-08-19 @ 14:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0