Blixtrar och dunder, magiska under

min dag fortkortat i en mening.
Började med att åka ut till stallet tidigt i morse. Det kom ut så Kallade "hästpratare" till Regina. Nu vet vi vart felet sitter och varför hon är så hög i rang. Kan börja med att berätta att felet sitter i ryggen och nacken. Helt muskulärt. Varför är hon så hög i rang? Hon bär runt på en massa trauman. Hon blev sparkad av en skimmelhingst som treåring i hagen. Det ät därför hon är som hin är mot andra hästar. Hoppas på en förbättring nu iaf!

Det läskigaste idag var när vi skulle hämta in Sonja och Mårten vi gymnasiehagarna... Blixten slog ner bara några meter ifrån mig.. Hur läskigt som helst! Glad att jag lever (;
Kan alla folk sluta gå på samma husvisning som oss.. Vi kommer ju aldrig få flytta!

Hissar: Köttböllarna på Ikea. Alltid lika goda haha ;)
Dissar: Dagens väder och min tråkiga kväll..

/ S

Kommentarer
Postat av: plubbi (a)

hahaha fortkortat in my heart!! xD

2009-08-15 @ 00:32:37
Postat av: sandra

haha ässschhhhh!

2009-08-16 @ 02:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0