few days left

Inte många dagar kvar på lovet..
Gårdagens kväll spenderades med Johanna och Mikaela tillsammans med tacos och film hos mig.
Gick upp tidigt i morse och släppte ut hästarna. Fixade allt till Regina och Lizzy är hemma nu igen för jag har en övernattare. Var meningen att vi skulle åka å handla halv ett men det är om fem minuter och hon sover fortfarande.. Klockan två har u-sek ett barnkalas att ta hand om i stallet så jag skulle uppskatta om människan vaknade snart!
Efter kalaset med barnen ska jag rida Lizzy och tömköra Regina.

Det var meningen att vi skulle ha kräftskiva hos mig ikväll men jag känner mig trött och allmänt opeppad.. Så vi får se hur det blir med den saken. Ska väcka Mikaela nu, var glad om jag kommer tillbaka överlevande!
/S



vad de än säger
vad de än gör
så är du min stjärna
hur det än blir
vad som än kommer hända
så är du min stjärna
du är speciell
det säger alla
det är jag glad för
då passar vi ihop
jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0