take me back

Nu har skolan startat och ska jag vara ärlig är det verkligen inte roligt.. Har verkligen ångest! Hoppas verkligen att det går över när man  lär känna några..
Jag är fan lite deprimerad, ångestfull och skitglad på samma gång.

Jag fullkommligt hatar att sommaren är slut. Jag gillar verkligen ännu mindre att jag och Carro inte går i samma klass längre. Hur i helvete ska jag klara mig? Svara mig nån? Nån? Nej jag kommer rent utsagt inte klara mig, Det är liksom min andra halva. Tänk att vara delad på mitten, hur bra går det liksom?

Ge mig bara hela sommaren tillbaka, Alla männsikor, alla fester, Falsterbo allt allt allt!
Nj men den kan ju vara slut, jag kan ju gå i skolan och ha tråkigt.. HATE IT!

Skönt att alla underbara vänner finns kvar, skönt att min häst är NO LAME AT ALL! Skönt att jag får rida igen.
Skönt att det iallafall finns något som lyser upp min mörka vardag.

Jag skulle gör allt för att  få tillbaka alla tokiga kvällar och nätter som har tillbringats. 09 sommargäng, finns inget bättre.

Suck GIVE IT BACK TO ME.
Kommer sörja över detta ett tag framöver känns det som.

Puss


Kommentarer
Postat av: ess

du är inte ensam älskling! men fan vilka minnen vi har ;D får tänka så istället! awesome! vi är bäst<3

2009-08-26 @ 09:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0