the only one







att vara så stor, ha så mycket muskler och ha ont kan inte vara lätt
sommaren vi hade framför oss, där vi kunde ha mött framgångar
den sommaren försvann som en vindpust
hela sommaren har du stått och inte gjort något alls
du har vart så duktig som har stått ut med allt
jag beundrar dig ska du veta
du är så speciell
ordet speciell används ofta men jag hittar inget annat ord om dig
jag har aldrig mött någon som du
det är så grymt att du är min, min egna lilla pärla
något är det men jag känner inom mig att det kommer gå över
när det är över det är då vi har väntat det är då vår tid är inne
det är vår tid att möta framgångar och motgångar
jag ser fram emot att få sitta på din rygg och flyga fram överallt
när jag sitter på din rygg det är då jag mår som bäst
det är då allt släpper
det är då jag känner hur lycklig jag är och hur lyckliga vi är
det är något jag vet, det är något som jag alltid kommer veta
något som jag alltid har vetat och det är att jag aldrig kommer att svika dig
Ingen möter framgångar utan motgångar
Jag tror på oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0