The days of our lifes

Gårdagen tillbringades med Carro. Först stek på hennes balkong och sen åkte vi till stallet, Regina fick nyya skor! Vill bara säga att jag älskar min hovslagare. Sjukt snäll! Vi elva tog jag och Carro hennes Pärla hem till Jocke. Stämingen var på topp, NOT! Vid fyra var det sämst så vi åkte hem och sov.

Idag vakande vi hemma hos Carro för tredje natten i rad för min del. Så vi tog med mina små älsklingar ner till hundbadet så låg vi där i flera timmar och solade. Mamma ringde vid fyra och så hämtade dom upp oss med båten. Vi la till vid Östra holmen ett tag men solen gick bara i moln hela tiden så vi åkte till stallet istället.
Red bort till fältet på Plexus med Johanna och Gabbe så jobbade vi dom där. Plexus gick verkligen klockrent idag, det kändes som att jag har hittat knapparna på honom. Pigg var han också;D
När vi var på väg därifrån kom Carro travandes över fältet på Fräze i shorts, linne och flipflops så hon joinade oss och red hem.
Seg som jag är började jag ta hand om min lilla pärla vid halv nio, tömkörning stod på schemat. Hon lyssnade fint fast klockan var mycket och myggen bet henne. Hon är så fin min lilla älskling. Alexander fick komma och göra mig sällskap för det var gaaaaaanska öde såattsäga.. Blev klar vid halv elva. Imorn blir det sol, bad och tubåkning för hela slanten!

En trött Linis på stranden :*



Johanna och Gabbe

Jag och Plexus

Carro och Fräze

En trött Regina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0