walk on water..

or walk on Västerås fina gator.
Det är precis vad jag har gjort idag. Kanske inte bredde ut mig så mycket och checkade in staden. Jag höll mig inom mitt fina hemområde. Promenarade ut till björnön med Jessica. = minus några kolhydrater. Promenerade vidare till mammas tillfälliga jobb och nallade åt och några nyttiga chokladbitar = Plus några kolhydrater. Slängde i mig en PanPizza i Cafeterian för att inte svälta ihjäl. Även där blev det plus alldeles för många kolhydrater!
Minus några kolhydrater när jag fick ett städryck i det äckliga stallet. Minus när jag sprang efter min häst i ridhuset. Minus när jag tog en promenix hem från stallet. Nu tänker jag hämta något gott ifrån frysen, Guess What?

Många plus och minus betod min dag av. Men när man tänker efter så är det faktiskt så. Man tänker FAN vad onyttig jag har vart idag men ändå har man antagligen rört på sig och fått bort dem igen! Smart tänkt av mig.

Jag upptäckte nyss att jag har fått besök i rummet. Kan inte sitta här längre, måste ta kål på den långbenta jäveln.

Kommentarer
Postat av: ess

haha varför är du så rolig och söt för? x) puss vännen!<3

2009-08-13 @ 17:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0