Ao Nang - 31 december

Det ar bra med gratis internet for da kan jag uppdatera ofta!
Klockan har paserat 24.00 har i Ao Nang, vilket betyder att vi ar inne pa den sista dagen av 2009.
Ar 2009 har varit ett superbra ar, det har hant sa mycket jag har lart kanna nya mannsikor och det ar egentligen inget som har varit daligt. Sitter ju har i Thailand just nu och imorgon flyttar vi over till ett hotell pa andra sidan gatan. Hotell Tipa. Ska egntligen bo dar i 3 natter men eftersom jag, ia och rosanna tar baten over till koh lanta imorgon och firar nyar sa kommer vi bo dar i 2 natter innan vi aker till Bangkok.

har fixat mina naglar idag, satt ungefar i tva timmar och fick manikyr och fina monster, har aven kopt ascoola 2010 brillor som jag ska ha pa mig imorn.. haha! Hittade aven en skitsnygg liten paljettkofta som ar perfekt for party hemma i sverige, alldeles for varmt har ;) !!

Klockan ar 24.32 just nu och temeraturen har sjunkit nagra garder.. Det borjar bli lite kallt, fattar inte hur jag ska klara sverige. Kommer nog kanske inte uppdatera har igen foren jag kommer hem, det visar sig. Men om jag inte gor det sa far ni ha ett javligt GOTT NYTT AR!
Alsklingar klockan 18.00 for er sa skalar jag in det nya aret! Ni far ha det bast!

Carro gumman, jag saknar dig ocksa! Vi ses nar jag kommer hem.
Ha ett jattebra nyar, och skala som tusan! Tar med mig nagot fint hem.
Alskar dig

Puss pa er alla mina gullefjun, nu maste jag sova. Har en lang dag framfor mig.


Kommentarer
Postat av: ess

JAG SAKNAR DIGGG!!!! <3

gott nytt år älskling <3

2009-12-30 @ 19:48:31
Postat av: mikaela

jag saknar dig massa massa!!! ;( Gott Nytt ÅR bejbiii! <333

2009-12-31 @ 21:07:46
URL: http://mikeliii.blogg.se/
Postat av: Sebbe

har du några favoritbutiker när du shoppar kläder? =)

kramar!

2010-01-01 @ 16:13:40
URL: http://lookstylish.blogg.se/
Postat av: carro

Vad söööt du är älskling! längtar en massa till du kommer hem! Bara så du vet så är du paxad av mig dom närmsta veckorna framöver! har mkt snack att ta igen kan jag ju säga älskling!!! Du är bääst gumman, ha det underbart där nere <3 puss älskar dig!

2010-01-01 @ 23:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0