Ao Nang

Jag alskar det har landet. Vore dte inte for er mina sma alsklingar dar hemma i iskalla sverige hade jag aldrig akt hem. Igar blev det ett nattbad i Havet med Sara. Trevligt att lara kanna nya manniskor. Men idag tog vi baten over till Ao Nang. Stek i solen, fruktansvart varmt men jag klagar inte. Hellre dor jag av varme an av kyla.
Efter ak i en tuk tuk som holl pa att valta, en mamma med panik en tjurig syster en bror som klagar pa varmen, tomas som kalgar pa att han maste vara resledare och en rundtur efter letande av hotell i en rod liten sot bil sa hittade vi ett super fint hotell!
Mamma tomas och alex fick en bungalow med poolaltan. De kan alltsa ga direkt ner i polem fran sin balkong. Men det fanns inga fler sana lediga sa vi andra fick ett hotellrum. Varfor klaga, hur ofta ar man pa rummet liksom?:)


Ao Nang Orchid Resort

Vralhungriga var vi sa vi at buffe precis pa andra sidan gatan. Proppade sa att saga. Och vralbilligt! Buffe for 6 personer inklusive efterratt for 200 spann. Vem vill hem till dyra sverige? Inte jag iallafall. Nu maste jag ga upp pa rummet for jag blir uppaten av myggen, Imorgon blir det sol, bad och shopping!

Ha det bast! Puss/ s

Kommentarer
Postat av: carro

Hej älskling!! blir glad av att bara läsa det där lilla som du har skrivit! saknar dig nått så grymt mkt! Ingenting är som det ska utan dig!! Jag älskar dig sandra!! <3 ha det bäst!

2009-12-30 @ 03:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0