B is for a BAD DAY

Ja för er som känner mig så vet ni att tisdagar inte är min favoritdag. Idag har den varit sämre än någonsin.
Vaknade utav att snöplogen körde utanför mitt fönster, kollade ut och ja snön öste ner och hela marken var full i snö. Okej snön är fin, den lyser upp men det är inte roligt, faktikst inte ett dugg roligt. Det blir kallt, snön åker innanför kläderna och det blir halt.
Har halkat ungefär 5 gånger idag, men inte ramlat på rumpan en enda gång..

Matteprovet gick mycket dåligt, stress stress och åter stress. Bränna sig på pommessaken på jobbet. Mycket bra dag! Det hände fler saker men nu ska jag inte vara negativ ;).
Tur att såna här dagar inte kommer ofta.
Imorn är det innebandyturnering sen skajag lämna in de sista uppgifterna innan jul, jobb, stall.
Torsdag är det väl vanlig skoldag, jobb, stall.
Fredag, skolavslutning, jobb, party.
Lördag, packa, åka till pappsen och säga hejdå.
Söndag, stallet, arlanda, Istanbul, THAILAND!!!

Nu sitter jag och värmer mig med en kopp varm choklad i min stora lila kopp.

Sovdags, ha det bra!
Puss/s


Kommentarer
Postat av: ess

inte alls avis eller så.. nej nej.. vänta nu jag tror nog att du måste vara hemma och ta hand om din häst ;) jag tar din plats!

2009-12-15 @ 23:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0