dagen före dagen

Nu närmar det sig. Det är mindre än 24 timmar kvar tills jag sitter på planet och ser sverige försvinna under mig. Jga kan inte förstå att det är imorgon jag åker, det ska bli så underbart skönt. 14 timmar på planet är väl inget jag ser fram emot men jag härdar ut det för jag vet vad som väntar. Sol, värme, bad, god mat och shopping.

Träffade tjejerna en sista gång nu innan jag åker, satt på spicy länge och snackade och skrattade. Finns det några bättre än er? Jag älskar er så jävla mycket! Jessicasötnos jag ska inte vara borta förevigt, Gullunge♥

Nu är iPoden laddad med ny musik, kameran ligger på laddning, bärbara DVD:n ligger också på laddning. Det mesta är packat men jag har för en gångs skull inte packat med mig hela garderoben, det brukar inte löna sig!

Nu ska jag krypa ner i sängen, hästarna väntar på mig imorgon bitti.
Puss/s

 


Kommentarer
Postat av: mikelii

vi är bäst tillsammans så är det bara! kommer sakna dig darl!! ha det bääääääst!! pusssss / plubbi!

2009-12-21 @ 01:58:16
Postat av: ess

nej det hoppas jag verkligen att du inte tänker vara!!!!! ;O ni är bäst! kärlek till er. glöm inte bort att sola från mig o hoppas att resan gick bra :) puss på dig min vän!<3 god jul ;p

2009-12-21 @ 02:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0