Godnight lovers

Nu mår min kropp lite bättre efter ett varmt skönt bad med ljus och massa oljor. Det var längesen jag badade faktikst, men det är riktigt skönt så nu ska jag ta mig tid oftare. Det är liksom ett måste, annars kommer jag väl få puckelrygg och bli stel som en 80åring?

Friidrotten gick super. Brännde nog några kalorier inför Thailand, dags att börja nu?
Jobbade, fick stå i kassan och sen städade jag mest.
Har bara latat mig hela kvällen, det behövdes verkligen min kropp är liksom slutkörd.

Imorgon så kommer Ida hit runt tio så ska jag låna en tröja av henne, avslutning på Congress Center och sedan en sväng på stan, fika eller donk med Emelie. Växla in pengar på Forex med Alexander, Jobba sen PARTY!

Köpte en klocka av ett av uf-företagen idag. Skitsnygg är den. Perfekt att ha i Thailand!¨

Ska sova nu
Puss/s


Kommentarer
Postat av: mikaela

haha puckelrygg xD ingen risk baby!

och jag fattar fortfarande inte vad det är för speciellt med dom där klockorna........

2009-12-18 @ 16:39:15
URL: http://mikeliii.blogg.se/
Postat av: Lovisa

snygg klocka! :)

2009-12-19 @ 22:07:40
URL: http://lovisasoderlund.blogg.se/
Postat av: Fanny ambjörn

Fick en sådan av mamma i julklapp, fast rosa;)

2010-01-08 @ 16:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0