Idag är det onsdag

Onsdagar är ganska underbara. Dagens minus var att jag lämnade mitt hem kl. 07.20 i morse för att GÅ till coop för att köpa saker till beställningen från cafét. Möttes av minusgrader. Inte roligt.
Men men vi storhandlade och gjorde klart allt sen efter dagens enda lektion åkte jag och Idis till stallet. Red i det iskalla ridhuset, och Ida det gick väl bra ;)?

Har nyss tagit min sista Gardasil spruta, fy vad de är obehagliga. Men cancer lär vara obehagligare så spela roll?
Fryser som fan fortfarande och nu sitter jag med varm glögg och pepparkakor och ska ta mig an att skriva en hälsodagbok.
Thailand resan taggar nog hela familjen för skulle jag tro. Här letas det hotell (och nej vi har inte bokat), ska vara lite överallt.

Ikväll ska jag på bio med tjejerna. Panaromal Activity.. Asså natten inatt  var nog den sista natten jag sov orädd. Fyfan.....
Puss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0