koh lanta värme och solbränna

Hej alla mina små darlingar! Nu funkar blogg och det är underbart att få skriva av sig lite. Jag har det superbra och det är jätteskönt här i värmen. Är väldigt röd och det gör ont, haha Carro du är bättre än mig på att bli brun ;)
mend et blir bra sen. Har hunnit med strandparty, snorkling, 4 islands, shopping, och massa annat underbart. Speciellt maten. Hur gott är det inte att äta god thaimat vid starndkanten?

Allt är så grymt bra och det enda jag längtar hem till är mina små darlingar. Djur och vänner.. men annars skulle jag ha kunnat stanna länge till.

Idag har jag sett Nemos, har snorklat ute vid koraller skitcoolt.. Trodde knappt mina ögon. Men så är det.
Jag kommer hem det 6e iaf ! Så ni vet. Hoppas ni har det bra mina små underbaringar.

Pussar och kramar!
/s

Kommentarer
Postat av: rebecca

åhhh va skönt allt låter! längtar tills du kommer hem så man får höra mer :D<3

2009-12-27 @ 17:12:40
Postat av: mikaela

skönt att läsa att du har det bra! :D saknar dig på våra myskvällar bejbiii, vi får ju äta spicy här hemma medans du käkar "riktig" thaimat ;) pusspuss!! :*

2009-12-27 @ 19:33:24
URL: http://mikeliii.blogg.se/
Postat av: jessicus

weeii.. man får höra nåt av dig! det är bra här hemma oxå ifall du undrar ;) har dock inte haft tid att rida din polle varken den 23 eller idag när jag hade henne :( men jag har iallafall rört på henne och borstat och pussat ^^ men dagarna innan du kommer hem ska jag fan rida !! ;)

jag saknar dig vännen. skönt att höra att du har det bra iallafall! puss på dig <3<3

2009-12-27 @ 19:49:01
Postat av: carro

vad skönt att höra av dig! fasen vad jag önskar att jag också var där och solade.. du hade blivit så soootis! hähä men ist är det jag som är sotis! är här hemma i sverige och du är hundratals mil ifrån mig i värmen i thailand och solar och badar och har det bra. menmen du får ha det bääst älskling! så ses vi när du kommer hem! jag red regina i förrgår och det gick rätt bra, det är stor skillnad på henne! (Y) du kan få se en video på det sen, mamma filma. Mååååånga mååånga pussar och kramar din bäästa vääään!! love you<3 hälsa alla!!

2009-12-28 @ 14:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0