Måndag

Hejsan idag är det måndag. Har inte haft tid att skriva idag, jobbat som en tok i skolan och sen stressade jag ut till stallet och tränade för Emma. Det gick superbra!
Den här årstiden är hemsk, det är ruggigt i luften och hästarna ser ut som jag vet inte vad. Lera från hovar till ansikte. Inte roligt alltså!

Kom hem och möttes av en krystande hund. Lilla vännen är så duktig! Första kom ut vid halv nio och nu har den tredje hittat ut för bara fem minuter sen. Vet inte om det kanske är en till. Återstår att se.

Alla andra hundar är oroliga och står och gnäller, allt har verkligen gått bra med födseln. Stora tjocka och gnälliga valpar! :D

Imorgon har jag sovmorgon och nu tänkte jag kolla paradise. Kan man kolla det på datorn förresten? Jaja det visar sig!
Bjuder på bilder imorgon! ;)

Puss/s

Kommentarer
Postat av: maja

jag måste få träffa dom snarast!!!



pusssnygging

2009-12-07 @ 22:44:47
URL: http://pushiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0