mätt en lördagkväll

Det är ett rent helvete att inte ha någon kamerasladd. Ni kan inte få se mina bilder, vilket gör att min blogg blir ganska tråkig. Jag kan inte dela med mig av mina bilder och det gör mig arg.
Jag har iallafall vart på julbord med familjen på STRIKE idag, vi bowlade och sen proppade vi i oss massa mat och godsaker. Det showades och det dansades, mycket tervligt och jag blev ganska så partsugen av all musik!
Jag vann bowlingen eftersom att jag är bäst. Det blev ingen utekväll för mig, även om jag hade hoppats på det. Istället sitter jag hemma i min säng och myser alldeles strax tillsammans  med en film, den filmen som jag fortfarande inte har sett klart.

Det är ganska tråkigt att jag inte har några bilder att lägga upp. Men ni får ha det så bra iallafall, Tackar Tomas för maten och bowlingen!
Puss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0