Onsdag

Idag är det onsdag. FEKA provet är avklarat och det känns skönt. Det var inte så svårt, men av någon anledning så stressar jag alltid upp mig över prov, fast jag är coollugn dagen innan och tänker att det här kan jag. Dagen efter när man sitter med provet så önskar jag ändå att jag ahde pluggat iaf en timme extra? Nu hade jag tur att jag har lyssnat på lektionerna men i fortsättningen ska jag fanemej plugga!

Har slutat nu, men sitter ändå kvar i skolan. Jag gillar skolan så mycket så jag stannar.
Där ljög jag, sanningen är den att jag väntar på att Matt ska komma tillbaka  från rasten så att jag kan lämna in min dator och få windows 7.
Ska ner på stan med Ida sen och vänta tills att vi får gå och äta. Sen är det bara raka vägen ut till stallet till min antagligen skitleriga häst som ska få nya skor. Ikväll åker vi till Tina Svane, får se hur hon sköter sig!



Puss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0