Söndag

Söndag är en sån där dag där man är supertrött och inte orkar göra något.
Men den här söndagen gjorde jag något som jag aldrig har gjort förut, jag körde bil. Riktigt kul men jag tror pappsen var mer nervös än vad jag var.
Har kollat på Idolrepris, bakat kladdkaka haft farmor och farfar på besök sålt lite Aloe Vera och även fått en julklapp. Eftersom jag befinner mig i Thailand på Julafton.

Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem från sin utryckning så att han kan skjutsa hem mig till Västerås. Och till mina små bebisar som jag saknar.
hittade en bild på Bonnie när hon precis hade fått kullen där Dino var med i. Så liiiten!



Jag längtar tills att de små trippar runt och busar. Jag älskar de små varelsena och det finns inget värre än att lämna dem ifrån sig. Men jag har ju mina fyra små charmtroll och det är värdefullt för mig!

Kolla på den lilla bruna längst till höger på den förra bilden och kolla nu längst till vänster vad stor han har blivit!
och snygg destutom.  Ni är värdefulla för mig!♥

hoppas pappsen kommer snart.
Puss/s 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0