Thailand - Bangkok

hejsan allihopa. Har sitter jag i varmen. Klockan ar kvall har och vi har nyss atit och aven tagit en tur i Bangkok. Vi bor pa ett hotell ganska nara flygplatsen eftersom vi ska vidare med planet till Pukhet imorgon bitti sen tar vi baten direkt ut till Koh Lanta dar syster min haller hus.

Igar mellanlandade vi i Turkiet och det var den varsta flygresan jag har varit med om. Planet var forsent in sa vi sprang som galningar for att hinna med nasta plan. Det planet var desto storre och man kunde kolla pa film i sin egna lilla tv och det serverades mat typ hela tiden. Man slapp vara hungrig :D
Akte hela natten och sov for det mesta, landade har i Bangkok vid halv tre tiden Thailandsk tid.
Det ar sa skont och jag kan knappt fatta att jag ar har. Kommer sakan er alla dar hemma och jag hoppas det ar bra med alla mina djur ocksa :D

Nu ska jag snart ta mig upp pa rummet och sova i typ betongsangar, maste vara utvilad tills imorn!
Puss
jag hittar inte snestreck och det blev nagot konstigt med texten, men assschh:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0