Tisdag

Tisdagen blev trots allt inte så hemsk. Men reovisningen var FAIL från min sida. Förlåt.. Eftermiddagen var ganska skön. Spelade något engelsk naturkunskap spel på internet. Gick inte bra, Erik du är lite speciell. Det är jätte roligt!! Jo men sure.
Åkte ut till stallet och red min pärla. Alla var samlade i stallet idag, riktigt trevligt! Vad skulle jag göra utan er tjejer? Red min fina fina häst. Idag var en sån dag som jag fick en känsla som jag alltid skulle vilja ha när jag rider. Det går så jävla bra frammåt. Jag är så taggad. Alexander fick värma upp henne lite, inte så lätt att få honom att förstå tills jag kom på. Tänk att du sitter på en cross, tänk att du ska köra en raksträcka och vinna massa sekunder. Och då jävlar skulle ni se att det blev andra bullar. Benen om och så ställde han sig stadigt i sadeln. Så duktiga så!

Nu ligger jag hemma på mitt mysiga rum och ska snart ta mig ut i sveriges minusgrader för en promenad med hundarna.
Desperate Housewives börjar om tjugo minuter, dags att jag skyndar mig.
Puss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0