23.12

Mycket pluggande kan jag inte säga att det har blivit.. Lite mer kunde jag gott ha presterat. Har iallafall fått upp sänggavlen. Blev bra enligt mig. Ligger just nu och myser med datorn i min nybäddade säng och har precis kollat klart på ett avsnitt från idol. Det jag missade i fredags när partysuget var större.
Jag ligger och tänker på min syster. Hon åker till Thailand i natt och jag kommer inte träffa henne förens om tjugo dagar när jag möter henne där nere!! Jag kommer sakna henne grymt mycket dessa dagar.
Men jag längtar fruktansvärt mycket till Thailand alltså.

Nej nu har klockan blivit mycket. Ska släcka ljusen och läsa ut boken.
Hörs imorn. MÖRDARTISDAG!!
Puss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0