aloha!

The one and only mikeliii is here för att gästblogga lite i Sändries blogg!

Stackars Sandra ligger hemma i sin säng och är alldeles jättesjuk och plågas med både svininfluensasymtom och nu också magbesvär, hon kanske har magkatarr eller nått sa hon till mig. :o Så nu tycker jag att alla hennes vänner som läser det här skickar ett krya på sig sms till henne!

Jag saknar min Sandra i stallet liksooom, och det gör nog hennes häst och hennes andra polare också vaah!



Efter massa letande i bildmappar så hittar jag seriöst ingen bild på bara mig och Sandra så det får bli denna gruppbild från i somras.. ;) Jag som skriver är den glada clownen i mitten där! ;D

Pussdåå! /mikeliii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0