bloggtorka hmm..

Jag är tillbaka! Nu kanske ni undrar varför jag inte har vart här på en hel vecka, anledningen till det är att vi har flyttat och därför har vi inte fått något internet än. I skolan har vi APU vecka och därför har vi inga datorer fören på torsdag.
Jaa, det har kanske inte hänt så mycket denna vecka förutom att vi har kört tusen flyttlass och nu börjar vi äntligen komma iordning hemma. Känns skönt och jag trivs jättebra, nära till skolan och allt.
I helgen var jag med Maja på tävling och sen har jag typ bara sovit, inte så händelserik helg för min del, men det var skönt. Tack och lov för att Reza åkte ut!
Igår köpte jag nya skor som jag har velat ha så länge!! Haha stackars alla som var i min närhet idag säger jag bara. "AKTA MINA SKOR!!!!"

Idag var vi på Ramnäs glashytta med klassen, fancy va? Nej men det var coolt faktiskt, jag har alltid tyckt att det där med glasblåsning är lite coolt.
Nu sitter jag hemma hos min kära syster och lånar internet och har precis kollat Desperate Housewives avsnittet från förra veckan, då jag missade det för tvn inte funkade mitt i flytten.. men snart är det ett nytt avsnitt.
Jag håller på och dör av hunger, men tydligen finns det ingen mat här. Haha!
bi får se om jag överlever. Nej nu ska jag sluta babbla.
Puss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0