Empty room

idag har jag haft en ledig dag. Det har varit väldigt skönt och jag känner inte alls för att gå till skolan imorn. Det är matteprov också och jag har inte pluggat. Men det får faktikst bära eller brista. Orkar inte riktigt bry mig men egentligen borde jag det.
Har iaf vart i stallet idag och Carlos red Regina lite och hästen va CRAZY. Sen fick jag rida och det gick bra och hon hade verkligen tryck i bakbenen och det var målet med dagens träning så det kändes bra.

Har flyttpackat sen jag kom hem från stallet och det är nästan bara mina kläder i garberoben kvar. Imorn åker möblena bort. Mysigt att bara ha en säng kvar. Men jag överlever väl.
Nu är det såhär att Rosanna har haft sin Oliver här hela kvällen och de har myst och kollat på film. Kanske jag ska klämma mig ner mellan dom? Eller inte jag kan sitta här i min ensamhet;). ÄSCH.

Pusss/s

Kommentarer
Postat av: rosanna

Hahah ja det var mysigt ;)

2009-11-03 @ 09:48:39
URL: http://rosaannae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0