Lördag

Igår var det mys hemma hos Jessica med Mikeliii och Jessicas mamma. Vi käkade pizza, kollade på Idol sjung singstar och kollade på världens bästa film. Heartbreak Hotel, så jävla grym film! Oj oj vad vi skrattade.

Vaknade hemma hos Jessica imorse, käkade frukost och sen drog vi oss till stallet i skitvädret som sverige bjöd oss på idag. Äntligen har jag hittat världens bästa medryttare och det känns superbra, det tycker både jag mamma och hon.
Nu väntar jag på mat, och jag vill flytta nu nu NU!! Jag bryter seriöst ihop snart. Klarar inte att bo såhär en dag till, det går liksom inte. jag åker iallafall hem till Carrobaby ikväll och gör ingenting med henne och så tror jag nog att jag sover där. Finns inget ställe som jag trivs så bra på som i hennes lägenhet. Det är så grymt mysigt och tydligen hade de målat om nu också, undrar hur resultatet blev och undrar hur jag ska ta mig dit. Men det är ett annat problem, och det löser sig det också.

Puss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0