Lördagnight

Nu har jag internet!
Gårdagen måste jag säga var riktigt rolig. Haha synd om mikeliii bara som fick städa undan efter oss äckel. Måste bara säga att jag älskar er mina tjejer!
Idag vaknade jag lite småtrött men fick bege mig till stallet för att rida. Det gick superbra, eller ja bättre än förra gången jag känner att det går frammåt. Och det är roligt! Plockade in alla hästar och fixade lite things. Tog bussen hem sen blev det en lugn trevlig kväll på hemligt ställe. Maten satt fint måste jag säga, Tack!

Tog bussen hem vid tolv och nu ligger jag hemma och halvsover. Köpte lite nya saker igår också. Skickade ju in min GPA hjälm för ett tag sen så nu har jag äntligen fått köpa en ny.

      
Nu är GPA:n borta och jag kommer i fortsättningen rida i en Charles Owen psofessional.
Kommer sakna min vantilationshjälm men som tur va s köpte mamma en Lamicellhjälm.

Vi köpte ett nytt täcke också! Verklien ett skitbra. Både vinter/vår/höst- täcke. Jätte bra foder och yttermaterial.
Nu ska jag sova ska upp ganska i tid imorn. Stallet-plugg-introduktion inför mitt jobb på DONKEN! ;)
Fick jobb där alltså.
Godnatt puss/ s


Kommentarer
Postat av: mikaela

hihi och jag älskar er också bässssta!! :D



värsta hjälmköparN ;) jag diggar din svarta snygga!! tur att jag fick vara me doch bestämma! ;D GRATTIS SOM FAN till jobbet snuttan! PÖSSSS!

2009-11-29 @ 01:17:27
URL: http://mikeliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0