Måndag

Idag var det måndag igen och en helt vanlig vecka i skolan. Bland de jobbigaste vi kommer att ha framför oss. Snacka om att klämma ihop allt! Men jag ska väl inte klaga med tanke på typ rudbeck som har såhär varje vecka. Tanken var den att vi skulle ha Redovisning av Lunar Base+Prov imorgon. Företagsekonomiprov på onsdag, inlämning av engeslska uppsats på torsdag och massa andra inlämningar. Det här är det mesta som jag har haft i skolan! Men som tur är så är våra lärare snälla så vi fick företagsekonomi provet framflyttad en vecka och miljöfrågor provet framflyttat till fredag. Det är mycket att göra men nu känner jag mig inte lika stressad.

Idag stog vi vår första dag i cafét, så imorse var jag och Ida och storhandlade på Axfood med Jb bilen och Robert. Sen har allt gått ganska bra faktsikt. Förutom oordningen i alla skåp som jag Maja och Linn fixade.
Nu efter skolan har jag och Ida vart på Waynes i flera timmar, fikat-pluggat-snackat skit. Mycket trevligt, fastän jag kommer få plugga mycket mer hemma då den mesta tiden gick åt till annat snack..

Ringde Mikeliii en snabbis och snackade lite, de har nämligen stått och köat utanför globen? Hovet? sen tolv i väntan på att få bra platser till Paramore konserten. Hela bunten är där, hade jag tyckt om mer än en låt av hennes låtar så hade jag nog hakat på även jag men vi kör på panaromal activity på onsdag istället!

Gud vad jag skriver, men nu tänkte jag få upp min nya sänggavel och sedan plugga satan in på natten.. Syster min åker till Thailand i natt också. Hoppas hon kommer förbi ett tag innan!
Nej nu ska jag montera! ;)
Puss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0