Nu blire fredagsmys

Idag är det fredag igen, äntligen! Veckans bästa dag, då vet man att det är Idol på kvällen, mys i soffan och två lediga dagar framför sig.
Jag och Ida har nyss kommit tillbaka efter ett besök på Stadsbiblioteket. Jag trodde minsann att de öppnade klockan åtta men ikkesanikke utan vi fick sitta och vänta till klockan tio. Vi gick till Ica, nej jag mena konsum och köpte choklad och mös på bänken. Haha nu har jag iaf fått tag på en bok, på engelska dessutom. Great!
När jag kommer hem får jag äntligen reda på vart vi ska ta vägen med boende och allt. Så antagligen flyttar vi i helgen, vilket ska bli väldigt skönt.
Vi får se om jag kanske även tar en ridtur idag, det va ett tag sen faktiskt. Jag känner mig hyfsat kry för att rida. Det behövs eftersom min häst står och förfaller. Tjock, lurvig och smutsig. Fin häst!
Nu ska jag gå ut i sofforna och läsa min bok, ska vi se vad den handlar om. En tjej som blir utkastad från sitt hem om jag förstog rätt.

Såhär roligt kan man ha på en annan lektion, ser ni vem det är?

bilden är klickbar

Puss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0