Onsdag

Mammsen var duktig och tog hem det mobila bredbandet från jobbet idag så uppdatering it is. Idag hade vien dag i skolan som inte är att klaga på. Vi hade en föreläsning med en man från USA som föreläste om entreprenörskap hela förmiddagen vilket var väldigt intressant! Han var verkligen proffisionell.
Efter skolan gick jag hem och lämnade alla mina saker sen gick jag ner på stan igen och mötte Maja och Mikaela. Vi vandrade runt på stan lite och jag har äntligen fått min synundersökning gjord! Snart får ni se upp på vägarna;).
Gick hem igen och bakde kladdkaka inför morgondagens öppet hus. Sen kom pappa och hämtade mig så åkte vi ner på stan och åt på Jensens. M M M! Fick även ett par nya skor.

Mycket snyggare på!
Nu ska jag gå och kolla på efterlyst, som redan har börjat..
Puss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0