Tisdag

Nej fy nu får jag ge mig. Har setat i evigheter och läst gamla inlägg på Kenzas blogg, jag vill också lyckas, jag vill också kunna skriva om massa intressanta saker som folk vill läsa. Men vad ska jag skriva om? Vart ska jag få all tid ifrån? Jag vet inte och det är där problemet ligger.
Idag har jag vart i skolan och haft matteprov. Vet inte hur det gick men jag gjorde mitt bästa iaf. Åkte ut och red, hon skötte sig fint! Men hennes jävlans mugg har även kommit på andra benet. Jag ska dränka in det i Aloe Vera Gelly. Hoppas verkligen att det funkar! Åkte hem i mörkret och kylan till ett ganska tomt hem, kollade DH och nu borde jag verkligen sova.
Har bara en lektion imorn vilket är väldigt skönt! Fick MVG- på projektet i företagsekonomin. Jag är väldigt nöjd för jag trodde verkligen inte att det skulle vara så bra med tanke på att jag bara slängde ihop allt ganska slarvigt på slutet när tiden rann ut. Typiskt mig att planera "bra".
Sovdags nu klockan ringer sju imorn och jag har en ganska hemsk lektion framför mig. Får se om jag överlever! ;) Jag överlevde iallafall den här hemska tisdagen.

Så här ser mitt rum ut just nu. Mysigt va? Nu vill jag bara flytta!
Puss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0