10.47

torsdagen har börjat bra! Orkade inte gå upp ur sängen, har tappat bort mitt matkort, är 100 kronor fattigare för jag var tvungen att köpa ett nytt, och jag är tvungen att jobba om rymden. KUL KUL!! Nu längtar jag till om 1 timme och 13 minuter för då får jag gå och käka pannkakor!

Efter det ska va ha aerobics och sen ska jag till farbrordoktorn!
Sen ska jag rida min bitch till häst. Sen måste jag förbereda mig inför morgondagens intervju i stockholm med Daniel Kaplan. NERVÖS!
Vet inte hur jag ska hinna med allt men det ska nog gå bra.

Gårdagens träning för Bobo gick väl varken bra eller dåligt. Men det var stor skillnad från början till slutet så jag ska väl vara nöjd. Hon är en bestämd märr som jag verkligen måste sätta på plats. Hoppa det kan hon men hon är så jäkla envis och jag måste vara ännu envisare. Herregud.. Jag var helt slut igår, men det ska nog bli bra. Hon hoppar ju bättre när det blir högre så vi får väl satsa på det. Jaja fortsätta träningen det ska jag!

Nej nu ska jag fortsätta med Project Lunar Base.
Puss/s

Kommentarer
Postat av: ess

du är så duktig älskling! du har en sån fin häst! det där kommer bli skitbra till slut :) <3

2009-10-08 @ 20:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0