23.55

KOm hem från bion för en stund sen. Var först tvungen att göra något åt min förkylning som har kommit krypandes längs dagen men som bröt ut i biosalongen. Michael jackson är nog den coolaste personen på jorden. eller han var.. men han kommer alltid att vara The king of pop. Iallafall så måste alla ha trott att jag satt och grät som en galning med tanke på min rinnande näsa.
Har precis proppat i mig Slim, vitlök, apelsin, aloe vera och nu sitter jag och dricker varm mjölk med honung, som tydligen skulle vara bra för halsen. Jag som har problem med mina bamsehalsmandlar borde dricka det oftare. Hoppas att det är över lite tills imorn. Ska sova ut ordentligt och ta hand om mig själv så får mamma rida. Ska hjälpa till med banbygget imorn också. Typiskt att jag skulle bli förkyld nu. Men men nu ska jag dricka upp det sista sen kura in mig i en till filt och försöka somna med pappret i höggsta hugg! ;). '
Förresten så red jag idag också, det gick bra tycker jag.

Måste bara bjuda på den här komsika bilden från en hoppträning. En alldelses för stark häst försöker springa ifrån sin lilla mamma och hon gör typ tusen saker för att försöka haha. STILPOÄNG!!
Goddnatt/s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0