do you know what is worth fighting for?

nu är det såhär, jag orkar inte plugga men jag måste så det är väl bara att sätta igång eftersom det ska vara inlämnat imorgon!
Jag saknar sommaren mest av allt i hela världen. Mest av allt saknar jag vårat gäng och Carro. Vi har glidit ifrån varandra sjukt mycket vännen. Jag vill inte, jag vill verkligen inte att det ska bli så. Jag blir så jävla ledsen.. Vi sa ju att det inte skulle bli såhär. Vi är systrar, du har väl inte glömt det? Det ska alltid vara du&jag. Okej, du har fått nya kompisar men bara för det får du inte glömma mig. Okej nu kanske jag låte egotrippad eller så men det känns så ibland och det vill jag verkligen inte. Vet inte riktigt hur jag ska förklara men på något sätt känner jag mig inte hel utan dig. På något sätt mår jag inte lika bra av att inte ha dig så nära. Du är min bästa vän och jag vill att det ska vara så, även om vi går på olika skolor. Vi har ett val, vi behöver inte glida ifrån varandra. Vi kan jobba på det. Gumman, du vet nog inte riktigt hur mycket du betyder för mig tror jag. Du har en sån alldeles speciell plats i mitt hjärta. Jag saknar Sandra&Carrokvällarna vi kunde bara sitta där, lata oss kolla på film men ändå ha så sjukt kul. Vi kan bråka, vi kan tjaffsa men det löser sig alltid. Det känns inte rätt att du ska få nya bästa kompisar för det är ju vi som är det, inte sant? Ingen kommer någonsin kunna förstå, ingen kommer någonsin kunna ersätta dig, hur mycket jag än försöker hitta på andra saker med andra människor så går det inte. Det känns inte lika bra. Du är du jag är jag och vi är helt enkelt för lika.
Du kommer väl ihåg sommaren, falsterbo, båttrippen, alla fester, alla övernattnigar hos dig, alla långa kvällar med prat som kunde pågå en hel natt. Gumman, tårarna rullar ner för mina kinder. Jag saknar dig så otroligt jävla mycket, jag vill inte inse det själv..

Men idag, i stallet då kände jag en sån jävla glädje som jag inte har kännt på evigheter. Du får mig att må bra, du kan få mig ledsen, du kan få mig arg, irriterad och riktigt jävla glad. Kom tillbaka min vän, jag klarar inte det här.








Jag kanske inte ens behöver säga det, du kanske fattar det ändå. Men jag älskar dig♥
Puss/ S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0