Tisdag lovdag 2

idag är en sån här jag-orkar-inte-göra-någonting dag. Vaknade hos carro. Käkade frukost och kollade klart på filmen. Sen tog vi en promenix till Ica och köpte godis! Fick skjuts hem till mig med sällskap av Marley. Han fick hälsa på Framnäs ettriga chihuahua gäng. Han blev ganska utskälld men jag bestämmde mig för att ta med den ettrigaste av de alla DINO, till stallet och det slutade med att Marely&Dino blev asbra kompisar och busade en massa!

Efter att ha segat mig väldigt länge och inte gjort något alls ställde jag mig och borstade på min superrena häst.. och mamma fick komma och hämta upp en gnällande trött smutisg chihuahua i stallet. Dammigt vare!

En bild från i sommras när hela hästen hade gjort lerinpackning, men det var inte långt ifrån samma utseende idag. Tack för att det finns täcken..
Ahja mamma ringde när jag stog och kollade på carro när hon red så då fick hon hämta upp mig eftersom hon hade köpt donken. Så nu har jag ätit donken, godis, kollat på tv och inte ridit. Har jag ångest? svar ja. Imorn blir det ett köttarpass på friskis med Ess efter dagens kaloribomb. :)
Nu ska jag sova. John blund är här igen, men jag har beslutsångest, ska jag ligga kvar i soffan eller sova i min säng. Jag kan faktsikt inte bestämma mig för jag ligger så skönt här(a) Jaja Sandras ständiga beslutsångest.

Ganska ovärt inlägg men måste ju hålla er uppdaterade vad som händer in my  Fabolous life. Nej fy cad trött jag är. Skulle nog kunna skriva en roman av ointressanta saker.
Puss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0