Edward Cullen vs Robert Pattinsson

Jag läste om Robert Pattinsson. Han får tydligen ingen tjej att gilla honom för den han är. Alla ropar tydligen Edward efter honom. Han beskrev det som jobbigt. Jag har själv åsikter om detta och jag tycker att han är grymt mycket snyggare i filmen, och det är hans personlighet som gör honom snygg.
När jag kollar på bilder så ser jag inget hos honom som jag tycker är snyggt. Han kanske har en bra personlighet, men efter det han har sagt om att han inte duschar så ofta och inte är lik Edward Cullen alls så är han fakstikt lite motbjudande. Men vad vet jag allt stämmer nog säkert inte alls men bilderna är ju olika.


Robert Pattinsson


Edward Cullen

Nå vem är snyggast?
Puss/s

Kommentarer
Postat av: ess

du kunde inte valt en bättre bild på robert? ;) jag menar.. den på edwars är ju redigerad liksom. men ah, edwars är så raaarw ;)

2009-10-13 @ 21:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0