life is perfect

Som ni kanske läste igår så skrev jag att jag skulle mysa med mina 4 små älsklingar? Ja nu har jag fyra små chihuahuor som trippar runt hemma. Mamma skulle egentligen bara åka och hjälpa till med parningen på Bonnie, men som vanligt vägrade hon så mamma tog med både Bonnie& Dino hem. Kan ni fatta hur glad jag blev?! Det är hur underbart som helst att ha dom hemma igen. Dino har blivit så stor, sist jag såg honom var han pytteliten nu är han super snygg och stor. Bonnie är hur glad som helst, har aldrig sett henne gladare. Det är så skönt, jag märker att hon tycker att det är skönt att vara hemma igen. Söta lilla hund vad jag har saknat dig. Nu är allt som vanligt hemma på framnäs igen. Men snart blir vi hässlöbor och då blir det ännu bättre. Större och alla hundarna får en egen hage. Gud så mysigt allt är, och tänk hur bra det kommer bli. Liksom ännu bättre!
Ska försöka få lite bilder på hundarna ikväll så ni får se hur de ser ut! :)

Puss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0