saturday night fever

Jag var ju som sagt på crossbanan med alexander idag. brrr så kallt det va! Men lite kanelbullar räddade mig i kylan. Vi åkte till sura city ;) och vet nu vad son fanns där? En mack så vi käkade lite. Sen ååkte vi till erikslund.
Det var trafikstoppning och det var inte lite heller. Men tack gode gud för civilisationen!

Jag och min lilla Lottie åkte och hälsade på hemma hos Carro och Marley och det gick väl bra förutom att min hund börjar bli en surkärring som inte vill leka. Hon gav mig den där blicken "snälla mamma ta mig härifrån, grabben har inte växt upp än". Hem i regnet på en promenad. hade jag tänkt.. Men min chihuahua VÄGRADE gå! Så jag fick åka med Jessica.
Shit vad jag babblar men jag har nästan nyss kommit hem från en supertrevlig tjejkväll med pyretbrudarna hos Julia Flinken med Hinken. Tre år tillsammans sen står vi där på flaket. Kommer åren gå snabbt, kommer vi ha kul? svar JA! Jag stormtrivs!

Nu tänker  jag sätta punkt och stänga ner för imorn ska jag till Irsta och baka 150? muffins!

tänkte bjuda er på en liten bild såhär på kvällskvisten också, söt va?;)


Puss/s

Kommentarer
Postat av: ess

puss på dig!

2009-10-04 @ 03:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0