tisdagar in my heart

Regn utanför? - Jag hatar sverige!
Hästen har fel i ryggen? - Jag hatar min sadel!
Jag är hur trött som helst - Jag hatar att jag måste gå upp till skolan imorn!
Det finns massor av saker jag måste lägga pengar på - Jag hatar att jag inte har råd!
Idag är det tisdag - Det hatar jag mest!
Jag hatar att det finns typ hundra saker att klaga och hata..

jag vet att jag har hatat mycket idag så nu ska jag komma på något som jag inte hatar

jag har en pytteliten sovmorgon imorn - det gillar jag
slutar tidigt imorn - det gillar jag
ska hoppträna imorn - gilla eller hata? visar sig imorn..
desperate houswives hade säsongsstart idag - och det ÄLSKAR JAG!

nu klämmde jag till och med till med en sak jag älskade. lite bra, kan inte bli gladare än såhär.. Kan man inte ta bort tisdagar?

puss /s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0