Torsdag

Idag är det torsdag vilket betyder att det är fredag imorgon. Och HÖSTLOV!! Det ska bli så skönt för idag är jag verkligen hur trött som helst efter gårdagens hoppträning. Kan inte säga mer än JÄVLA HÄSTJÄVEL :)!!
Har fortfarande mjölksyra i benen..Måste tacka mikaela och jessica som gav mig ett leende på läpparna efter träningen. Ni är bäst. Ävem min mammi som verkligen hjälper mig mentalt♥

Idag ska jag snart äta pannkakor sen på eftermiddagen ska jag dansa. Måste ta en sväng förbi stan och lämna in mina skolfoton också. Ikväll vill jag helst ligga i sängen och kolla på en film, men ikke.. Måste ut till hästen. ÅH

Nu ska jag skriva om miljöhot.  Ha det!
Puss/s


Kommentarer
Postat av: ess

du är så duktig älskling! jag blir så stolt över dig <3

2009-10-22 @ 19:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0