uppdatering

det har vart dålig uppdatering i helgen. Har haft för mycket att göra. Och har inte heller haft lust att sätta mig vid datorn!

Lördags förmiddagen kan tala för sig själv. Inga kommentarer. Säger bara jävla psykfalls idiot! Men det ska bli bra eller vad säger du mammsen ;)! Åkte till stallet, fixade allt åt bubblan och reggi. Reggi fick vila. På kvällen blev det en fika på gränden med michelle, mikaela och johanna. Jävla b-ställe ! Fyfan..
brände ganska många kalorier i sveriges minusgrader när vi gick åt fel håll. Hamnade på hemdal när vi skulle till haga, det var bara att vända och humöret var inte på topp och det blev ännu sämre när vi kom till något sugande ställe. Min bästa syster kom och hämtade mig och Michelle och skjutsde hem oss. Skönt!

Idag har jag sovit ut och sen skjussade mamma&tomas mig till stallet. Jag skulle göra rent fönstret som ska sitta i boxen men eftersom jag är så duktig så råkar jag välta det så det går sönder i typ tusen bitar! Gahhhh! Reginis bara kollade på mig och åt vidare suck ;). Red i paddocken hon kändes verkligen jätte fin och hade sån jäkla power i bakbenen och trampade under sig jätte fint emmelanåt. Men sen när det går som bäst och när man begär lite mer så lägger hon sig bara i handen och rusar. Det är något som vi verkligen behöver jobba på. Jag måste lära mig att bli mjukare i handen. Nu har jag städat och duschat. Ikväll ska jag kolla på tv och mysa med mina 4 små älsklingar. JAG ÄR SÅÅÅ GLAD!!!:D:D

Puss/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0