SURIS

Det blev ingen träning.. Carlos hade glömt bort det;) bradär! Nej så jag fick rida lite på egen hand och det känns verkligen att jag behöver komma igång med träningen..tyckte inte att jag red så speciellt bra idag om jag ska vara ärlig.

Följde med Carro&Carlos till strömsholm. Carlos tränade Indostro (dunderklumpen) för Christer Eriksson. Det var ganska kul och lärorikt! Tänk vad man lär sig av att bara kolla! Men jag säger bara strömsholm kolla vänster, Kingsland, kyra, pikeur kolla höger snobb snobb snobb. Men annars äre lugnt;)
Carro: -Man känner verkligen hur kallt det är här, Hamre är så varmt och man känner sig välkommen. Så söt!

Åkte tillbaka till stallet och slängde på Reggi täcket och cyklade hem i kylan tillsammans med Katarina. Nu ska jag hoppa in i duschen så jag är utvilad tills imorn.

Bjuder på en bild från dagens ridpass



HEJDÅ NU SLUTAR JAG MED DATORER!!!!!!!!!!!
JÄVLA SKITSAKER SOM ALDRIG FUNKAR JAG BLIR SÅ HELVETES JÄVLA TRÖTT
JAG SKULLE KUNNA DÖDA NÅGON SÅ KOM NTE HIT ÅÅÅHHHHHHH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0