myskväll

Efter skolan strosade jag runt på stan ett tag med Jessica, Oliver och Rosanna. Var ute efter en kofta och en halsduk såå..



Tömkörde Reggi, Gud så tråkigt det är... Men men imorn blir det träning känns som jag kommer ha en pigg häst!
Cyklade till maxi efter det och köpte tacos och B&J's <3 Sen kom min älsklings Carro hit. Gud så jag har saknat dig.. våra kvällar tillsammans, finns inget bättre. Jag älskar dig!
Vi har kollat film och käkat upp glassen tillsammans. Nu ligger vi i sängen med varsin dator och jag tänker stänga ner alldelses strax. Ska upp tidigt och släppa ut hästarna imorn och träna för att sedan bli hämtad av min lilla farmor vid tolv och så ska vi åka till sura och kolla på pappsen och alexander när de kör cross!

Bilder från kvällen:

Charlotte&Caroline myser i soffan

My love

Rosannas love

Godnatt på er! puss/s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0