Farbror doktorn

Klockan är eftermiddag. Jag var på vårdcentralen imorse. Trodde kanske jag skulle få en remiss eller en ny tid för min operation i tån. Som alla kanske vet har jag haft en väldigt smärtsam inflammation i tån.
Vi kanske ska operera direkt? Ingen tvekan från min sida så det var bara att gå in i ett annat rum och få bedövningen. Det gjorde så ont så jag trodde jag skulle svimma, hyperventilerade och tårarna sprutade. Fyfan vilken smärta.. stackars mamma hon har no blåmärken på sin arm imorn ;)

Nu ligger jag i soffan. Har kollat på Idol och webb-tv från SM i Umeå. Och käkat B&J's. M M M!
Kankse ska göra klart projektet nu? Det ska lämnas in imorn.

Puss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0