Kvällsinlägg

Idag är jag bättre vän med datan än vad jag var igår.. Idag har jag vart i skolan. Käkade pannkakor och hade discodans! Det var underhållning, jag blir så himlans glad när jag dansar. Önskar att jag hade tid och bättre taktkänsla;)..

Skrittade ut tillsammans med mamma idag. Hon red Reggi och jag Lizzie. Tack Mikeliii för lånet av din pownie.
Det var riktigt kallt och jag hade tillochmed reflexväst. Blää det börjar bli vinter..

har nyss kollat på gårdagens Idolavsnit eftersom jag missade det. Missade idag också men klockan är för mycket så jag får kolla på det imorn innan Idol på tvn börjar. Hur jag nu ska hinna med det!? satt även på mig ansiktsmask eftersom min hy inte blir den bärsta såhär i höstens tider.


Vackra männsika.. Varför dölja? ;)

Jaja nu ska jag läsa alla uppdaterade bloggar så vi hörs imorn!
Puss/s

Kommentarer
Postat av: mikaela

tack för att du tog hand om min pownie bääästa! :D :* btw så har jag skrivit om dig i min blogg, bara det att inlägget säkert inte hade kommit upp på bloglovin än näru läste ;)

2009-09-24 @ 23:47:37
URL: http://mikeliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0