monday, tuesday, WEDNESDAY and thursday, friday, saturday, saturday and sunday

Idag är det onsdag. Tån mår bra och jag fick sluta tidigt idag. Nu vet jag allt man kan veta om aktier och fonder, blev nog lite hjärntvättad.. Ja som sagt det enda jag har gjort idag är att vara i skolan. Nu sitter jag hemma har precis käkat lite och ska väl snart åka till stallet.

Eftersom min tå fortfarade är stor kan jag inte rida.. Så idag ska jag hålla lektion för mammsen. Får se hur det går med mitt tålamod ;) .

Ikväll är det idol igen, det går bra mina favoriter har gått vidare såhär långt. Ikväll är det Erik så vi får väl se vad han bjuder på för skönsång.
Det är premiär för Greys ikväll också! M M M, Onsdagar I like ♥

Klara hoppade Reginis igår också och Regina var verkligen inte på humör måste jag säga men några bilder blev det men inte av högsta kvalitet, mörkret började falla..


Emelie & Lizzy

Jessicus & Jag söta tjejer
 
FOTO: Rosanna Eklund

Puss / s

Kommentarer
Postat av: ess

love you!

2009-10-01 @ 00:45:29
Postat av: bitte

fina bilder

2009-10-02 @ 13:57:43
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: sandra

Tack!

2009-10-03 @ 10:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0