Onsdag

Min foundation tog slut imorse, Något som verkligen inte glädjer mig.. Nu måste jag slänga ut över 200 spänn på en ny. Suck!! Det är dyrt att vara tjej. Har ni tänkt på hur mycket vi egentligen lägger ut på skönhetssaker.. och saker som vi behöver. Tamponger, smink och allt mellan himmel och jord. Herregudarns!!

Just nu sitter jag i skolan. Är inte så pepp på att jobba men nu börjar lektionen snart igen så det är väl bara att starta hjärnan och köra. I eftermiddag ska jag träna för Carlos. Då får vi se vad han hittar på för oss!
Det ska bli så kul, har verkligen saknat träningarna!
Det blir även en helkväll i stallet, det är träningar för Bobo och så ska även Carlos åka och träna på Indostro i Strömsholm. Carro ville att jag skulle föja med men vi får se om jag stannar på Hamre eller följer med.

Det återstår att se!! Nu börjar jag igen.

Puss /s


Kommentarer
Postat av: ess

fett dyrt att vara tjej!!! :O

jag måste snart köpa nytt smink och jag är pank!! aah, panik!!!

stanna på hamre och kolla på träningarna för bobo med mig (a) :* vi måste prata lite ;) <3

2009-09-23 @ 10:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0