PYRET!!

Nu har det inte skrivits här på ett tag och nu blir det ett långt inlägg för Klass Pyret har nämligen vart på Björnöborg i ett dygn och där har vi hunnit med mycket saker!

När vi kom dit fick vi våra rum och såklart fick alla tjejor förutom fyra dela på ett stort rum men jag blev inslängd i det lilla. Vi fixade femkampen och Lag GRÖN vann såklart eftersom jag var med där. Därför belönades vi med en Zooask nu i morse. Efter femkampen körde vi brännboll och vissa har väl talang, vissa inte!

Vi vilade och käkade frukt sen beslutade några sig för att gå till badet och bada! Herregud. Jaa nästan alla från klassen följde med iaf och sen satt vi där och snackade i en stor ring i ett tag. Mysisgt! Drog tillbaka och då var alla hungriga så vi bestämde oss för att börja med maten. det tog ungefär två timmar att grilla alla hamburgare och de slank ner lätt! Innan glöden slocknade blev det marschmallows grillning.
Min underbara mamma kom utkörnades i skogen med högtalare som vi hade glömt för filmtittningen!
Fares slog på någon film som vi kollade på. Sen hamnade vi i ett annat rum hela klassen och då blev det JAG HAR ALDRIG.. Haha nu vet vi lite mer om varandra såattsäga!

En/två timmar senare slog vi på A walk to remember. Så jävla fin film, och nej jag kunde INTE hålla tårarna tillbaka och det var det flera som inte kunde. Haha elr hur Isabelle och Frida ;)

Efter filmen spelades det olika musik i högtalarna gamla/nya/fina låtar det var verklgen skönt och jag kände hur jag bara blev tröttare och tröttare. Vet inte hur länge vi satt och lyssnade på musik men jag vet att jag och Isabelle gick och la oss vid fyra ungefär. Klockan halv åtta blev jag väckt med ett kastrull lock av Fares. TACK!!

Haha Pyret är fan en grym klass och vi har redan bra sammanhållning efter bara två veckor. Tänk TRE år tillsammans det kommer bli grymt! Nu känner jag vissa lite bättre iaf!

Min kamera gick inte igång fören senare på kvällen men här är lite bilder!












Ska ta igen sovtimmarna nu.. /s




Kommentarer
Postat av: ess

vi kollade på a walt to remember på praktiken. första gången jag såg den.. vi var tre stycken som inte kunde hålla tårarna tillbaka ;) så bra film!

2009-09-17 @ 22:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0