Superduper mååndag

Hej alla snyggingar!
Måndag var det ja.. Seg dag, väldigt seg dag! Trött och har inte fått ett skit gjort på lektionerna idag. Min söta lilla märrhäst var inte på sitt bästa humör idag och det gjorde mig på ännu sämre humör. Inte bra inte bra. Jag hoppade helt enkelt av och sket i ridningen! Så kan det vara ibland, tillåt mig.

Tyvärr kan jag inte skriva nå mer än att jag är grymt sugen på B&J's och att jag måste hoppa in i duschen nu så att jag inte missar Hollywoodfruar och så jag blir utvilad tills imorgon då jag har matte och naturkunskap. Lovley!!<3

Geeee mig nu nu nu!!

Och jag måste säga grattis till min Kusin som fyller år idag!

Puss/ s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0