uppdate

nu kommer den uppdateringen över helgen som jag inte har hunnit med att skriva. Nu är det söndagskväll och det regnar ute så det passar ju super!

Fredagen då. Den tillbringades ju som sagt med Jessica. waynes-spicy-stallet-my place-her place- kladdkaka- pretty woman.. ZzZzzzz

Vi vaknade ganska tidigt så vi åkte till stallet. Tog våra små pärlor och så bar det av mot stubbåkern! Vet ni hur underbar känslan är av att galoppera i full fart. Släppa alla tankar på allt och släppa dem fria och låta vinden fånga upp dem. Att känna stora luftfyllda steg under sig när man sitter på en rygg på en stor varelse som jag vet, Njuter av varje sekund precis som jag och bara känna kärleken till djuert. Vet ni, den känslan är en känsla alla borde få uppleva.
Jag känner att Regina är den rätta. Det var nog meningen att det skulle bli en djup nergång så vi kunde ta oss upp på topp, kanske ännu högre än vad jag siktar? Jag känner att du är redo för att ge gärnet. Nu kör vi min pärla, Jag Älskar Dig!!

Bror min körde KM i sura. Jag och syrran åkte dit och kollade. Hans första heat? Gick superbra fram tills näst sista varvet tror jag det var, då fick en en vurpa och kom in näst sist. Surt!
Andra Heatet gick mycket bättre! han fick in en rivstart och låg tvåa hela första varvet. Fick några omkörningar men tog igen dom. Låg på en tredje plats resten av tiden som sedan gick över till en fjärde när tröttheten tog över. Slutade 6.a Totalt! Stolt över dig min bror!!

Kvällen spenderades men mina babes på stan. Väästerås bjöd på kulturnatt. Träffade Robin som jag inte hade träffat på evigheter. Kvällen var lugn men kul :)



Haha kvällens bild. Säger bara blickarna....sötnosar verkligen




Kvällens vimmelbilder


Kort om söndagen. Försökte sova ut men misslyckades totalt eftersom mammsen började städa och drog igång dammsugaren. Uppgång för mig som fick lov att städa. Vi skulle ha husvisning så kliniskt rent blev det. Något som frustrerade mig när jag gick upp var synen av detta

Pick one.... Tog min och var tjurig ett tag haha, vem gör så liksom?
Lägger datorer på hög, Yeah rich bitch! Eller inte

Tog en mysig tur med Jessica och Becka ut i skogen. Men uppstissade hästar må jag säga! Haha, nu är jag trött nu ska jag sova imorn ska jag upp till skolan. Haa det!
Puss /s


Kommentarer
Postat av: mikaela

hahahaha lätt kvällens bild!! jag ser ju nästan lika porrig ut som er två vaah! ;)

2009-09-20 @ 23:04:55
URL: http://mikeliii.blogg.se/
Postat av: ess

haha åh jag älskar er så mkt!

2009-09-20 @ 23:48:26
Postat av: maja

haha men oj va snygg jag är ;O tack för kvällen sändrie <3

2009-09-21 @ 18:22:25
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0