Vilken underbar dag dag dag

Idag har vi haft svenska och idrott. Vi "idrottade" på Hamre med frisbeegolf. Jag har tänkt possitivt hela dagen. När jag golfade, när jag red och jag är så glad! Jag vet inte vart jag får min energi ifrån!
Jag hittar ju som om jag vore i mitt eget hus i den där skogen, det kändes skönt!


PYRET!!



Han hörde rykten om pyret, han passar in galant!


Frisbee Becca


Och slutligen Golfaren Her self!




Har slarvat lite med inläggen idag men det har vart full rulle från att jag gick upp ur sängen tills nu. Känns bra på något sätt. Hästen sköter sig fint red på Gaget idag, det gick super duper!!

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på IDOL som jag missade. Men innan jag lämnar er får ni dagens hiss och diss!



Puss/ s

Kommentarer
Postat av: ess

<3

2009-09-17 @ 22:28:13
Postat av: mikaela

åhhh vad roligt att du är glad och mår bra babyyy!! :D:D

2009-09-17 @ 22:58:09
URL: http://mikeliii.blogg.se/
Postat av: carro

<3<3<3<3

2009-09-18 @ 10:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0